Nedávno jsme zveřejnili naši novou kampaň Nesuď podle slupky, která má za cíl motivovat gastroprovozy po celé ČR k udržitelnosti. Součástí kampaně byl i videospot s roztomilým žížalákem, na němž jsme spolupracovali s pražskou kreativní produkcí NICE!. Jak probíhala tvorba spotu? Podívejte se na video z natáčení.
Spot pro kampaň Nesuď podle slupky vznikal na celkem třech lokacích – v ulicích na Malé Straně, v restauraci Banh Mi Makers na Letné a na zahradě Kavárny Alchymista. Výzvou bylo nadchnout do kompostování a pěstování gastroprovozy s uvědoměním, že současně čelí nejen pandemii Covid-19, ale také nárůstu cen energií i surovin a odlivu personálu do jiných oborů.

Kampaň Nesuď podle slupky poběží měsíc online na sociálních sítích, v Kině Pilotů, a spot se také objeví na filmovém festivalu Letní filmová škola v Uherském Hradišti.
Jak vznikl unikátní příběh videospotu Nesuď podle slupky?


Místo klasické produktové komunikace vznikl osvětový spot o dívce, které na slepé rande místo kluka z Tinderu dorazí žížalák. Situace ze života mladého člověka, s níž se dokáží diváci identifikovat tak dostala bizarní twist. Design i animace žížaláka vznikly kompletně v NICE! pod výtvarným vedením režiséra spotu Václava Krbůška. „Cílem bylo vytvořit charakter, který bude balancovat na hraně nechutnosti a sympatie,“ dodává jeho autor.
Kdo s tvorbou spotu ještě pomáhal?
S realizací spotu značným způsobem pomohlo také zvukové postprodukční studio Sype Studios, ve kterém spot geniálně nazvučil Jindřich Kravařík, a to bez nároku na honorář. Pro takto dlouhý spot navíc prakticky neexistoval zvuk z lokace, což znamenalo, že každé mlasknutí žížaláka, nebo mluvené slovo hlavní hrdinky muselo vznikat v postsynchronu.

V Kokoze si nesmírně vážíme spolupráce s produkcí NICE! a se studiem Sype Studios, kteří do projektu neváhali dát své nadšení, profesionalitu a energii. Proto bychom chtěli poděkovat celému štábu a všem, kteří se účastnili a pomáhali nám během natáčení. Jmenovitě navíc děkujeme kreativnímu řediteli NICE! a režisérovi Václavu Krbůškovi, compositorovi Markovi Štolúnovi, 3D grafickým designérům Radimovi Zeifartovi a Markovi Sosnovi, account manažerce Lence Reiterové a ze Sype Studios Jindřichu Kravaříkovi.
Na výsledný spot se můžete podívat zde:
Projekt je financován Státním fondem životního prostředí ČR na základě rozhodnutí ministra životního prostředí.




